Heeft u vragen over het Tijdspaarfonds? Kijk eerst of u het antwoord hieronder vindt.
1. Ik weet mijn gebruikersnaam niet
Heeft u nog een brief van ons liggen? Dan staat uw registratienummer rechtsboven op de pagina. Hiermee kunt u inloggen. Heeft u ingesteld dat uw gebruikersnaam uw e-mailadres is? Dan logt u in met uw e-mailadres en wachtwoord.
Als u geen brief meer van ons heeft, kunt u een bericht sturen via het contactformulier. Vermeld daarin uw naam, geboortedatum en dat u nieuwe inloggegevens wilt.
2. Ik weet mijn wachtwoord niet
U kunt heel makkelijk een nieuw wachtwoord opvragen. U heeft alleen uw gebruikersnaam nodig. Dat is uw registratienummer. Heeft u ingesteld dat uw gebruikersnaam uw e-mailadres is? Vul dan uw e-mailadres in.
3. Ik heb nooit een brief met inloggegevens gehad
Ik werk korter dan 2 maanden in de bouw:
- U ontvangt binnen 2 maanden een brief met uw inloggegevens. Heeft u na 2 maanden nog geen brief ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Ik werk langer dan 2 maanden in de bouw:
- Ik ben bouwplaatswerknemer: neem contact met ons op.
- Ik ben uta-werknemer: uta-werknemers doen niet verplicht mee met het Tijdspaarfonds. Wilt u vrijwillig mee doen? Geef dit dan door aan uw werkgever.
1. Ik wil mijn rekeningnummer doorgeven
Stuur een bericht met uw volledige rekeningnummer en uw registratienummer via het contactformulier.
2. Ik wil voor het eerst geld opnemen uit het Tijdspaarfonds
U kunt uw geld opnemen via de vakbond. Dat kan via een (online) formulier. Doet u dit voor het eerst? Volg dan deze stappen:
3. Ik zoek een formulier om geld op te nemen uit het Tijdspaarfonds
Geld opnemen uit het Tijdspaarfonds regelt u eenvoudig via de Tijdspaarfonds App of Mijn Tijdsparen. Liever een papieren formulier? Neem dan contact op met uw vakbond.
1. Ik heb geen saldo bij het Tijdspaarfonds
- Bent u bouwplaatswerknemer? Vraag uw werkgever waarom u nog geen stortingen heeft ontvangen.
- Bent u uta-werknemer? Uta-werknemers doen niet verplicht mee met het Tijdspaarfonds. Wilt u vrijwillig mee doen? Geef dit dan door aan uw werkgever.
2. Ik mis een storting
Vraag uw werkgever waarom u de storting niet heeft ontvangen.
3. Mijn werkgever wil geen geld storten in het Tijdspaarfonds
Werkt u als bouwplaatswerknemer onder de cao Bouw & Infra? Dan is uw werkgever verplicht om geld over te maken naar het Tijdspaarfonds. Komt u er niet uit met uw werkgever? Dan kunt u contact opnemen met uw vakbond.
4. Ik heb geen saldo Duurzame Inzetbaarheid
- Volgt u een BBL-opleiding? Dan zit het saldo Duurzame Inzetbaarheid in het salaris dat u van uw werkgever krijgt.
- Volgt u geen BBL-opleiding? Vraag uw werkgever waarom hij het saldo Duurzame Inzetbaarheid niet voor u in het Tijdspaarfonds stort.