• Contact

Registratienummer

Het registratienummer van uw werknemer kunnen wij toekennen nadat u uw werknemer bij bpfBOUW heeft aangemeld. Dit registratienummer heeft u nodig om tegoeden te storten in het Tijdspaarfonds Bouw & Infra.

Zodra wij de Levering Premie en Gegevens (LPG) hebben verwerkt, ontvangt u een brief met het registratienummer. Vanaf dan is het mogelijk stortingen te doen voor nieuwe Tijdspaarfonds-deelnemers.

Nadat wij de LPG hebben verwerkt, duurt het ongeveer 5 werkdagen totdat de registratienummers naar u en uw nieuwe werknemer worden verstuurd per post. Hierna kunt u ook het registratienummer opzoeken via MijnBTER.

Registratienummers opzoeken via MijnBTER

Als u inlogt op MijnBTER, kunt u onder 'zoek uw werknemer(s)' het registratienummer van uw werknemer(s) opzoeken.

Het registratienummer van uw werknemer kunt u vinden door de achternaam en/of geboortedatum van uw werknemer in te vullen. Wilt u de registratienummers van al uw werknemers zien? Laat de zoekvelden dan leeg. U ziet dan alleen de werknemers die bij u in dienst zijn. Wilt u ook de werknemers zien die niet meer bij u in dienst zijn? Zet dan het vinkje uit bij lopende arbeidsverhoudingen.

 

Inloggegevens voor MijnBTER

Bij aanmelding van uw bedrijf bij bpfBOUW sturen wij u de inloggegevens voor MijnBTER. Heeft u, uw administratiekantoor of uw boekhouder geen inloggegevens meer? Mail uw ledennummer en het e-mailadres naar werkgevers@bter-bouw.nl. Wij sturen u dan een nieuw wachtwoord.

Werkte uw nieuwe werknemer eerder onder de cao Bouw & Infra en was hij Tijdspaarfonds-deelnemer? Dan heeft uw werknemer mogelijk al een registratienummer.

U kunt uw nieuwe werknemer vragen of het registratienummer bekend is. Mocht uw werknemer dit niet meer weten, dan kunt u contact opnemen met de werkgeversdesk. Zij kunnen voor u controleren of uw nieuwe werknemer al bekend is in onze administratie en wat het registratienummer is.

Wilt u het registratienummer van de nieuwe werknemer al ontvangen voor de eerste LPG? Dat kan via een nihilopgave. Meld uw werknemer aan op de eerste dag dat de werknemer bij u in dienst is. Het duurt ongeveer 5 werkdagen totdat de registratienummers naar u en uw nieuwe werknemer worden verstuurd per post. Hierna kunt u ook het registratienummer opzoeken via MijnBTER. Zo heeft u het registratienummer voordat u de eerste LPG voor uw werknemer gaat doen en kunt u gelijktijdig de eerste storting in het Tijdspaarfonds doen voor uw werknemer.

Instructie

Een instructie voor de eerste LPG en nihilopgave vindt u in de handleiding. Heeft u vragen over de LPG of de nihilopgave? Bel dan met werkgeversdiensten APG: 020 583 42 00.

Het is niet mogelijk om tegoeden te storten voor werknemers waarvan het registratienummer nog niet bekend is. Een storting aan het Tijdspaarfonds kunnen we alleen verwerken als die is voorzien van het voorgeschreven betalingskenmerk. Onderdeel van het betalingskenmerk is het unieke registratienummer van de werknemer. Mocht u toch bedragen storten zonder vermelding van het registratienummer, dan storten wij deze tegoeden naar u terug.